Familiebouwers Marchetta schakelden ons in om hun bedrijfsverhaal in beeld te brengen, een verhaal dat ze graag wilden tonen aan het grote publiek met een heuse TV-campagne. Zij het aan een doelgericht groot publiek, want als Limburgs familiebedrijf zijn mensen uit pakweg West-Vlaanderen voor hen minder aantrekkelijk. Enter addressable TV advertising: de aanvulling op klassieke tv-reclame die televisiereclame personaliseren mogelijk maakt.
Met addressable TV advertising kan je tv-reclame via je Proximus- of Telenet-decoder heel gericht targeten op basis van leeftijd, locatie, gezinssituatie, … Je combineert zo de kracht van televisie met de targetmogelijkheden van digitale media. En dat is exact wat Marchetta met onze video wilde bereiken.
We maakten voor hen een tv-spot die we via addressable TV advertising heel gericht toonden aan hun doelgroep, en dat via de tv-kanalen van DPG Media. Bekijk hier het resultaat:
Adressable TV advertising voor Marchetta in cijfers:
23
Dagen, de looptijd van de campagne
31.536
Aantal individuen in de doelgroep 30- tot 45-jarigen in Limburg
163.805
Target impressions over de volledige looptijd van de campagne
Wil jij ook het verschil maken met video? Contacteer ons dan meteen en we bekijken samen wat we voor jou kunnen betekenen. Of vraag een offerte aan en krijg een idee van het kostenplaatje.