NOBA
All eyes on de visuele rebranding van NOBA
All eyes on de visuele rebranding van NOBA
Fashion retailer NOBA koos voor een rebranding om hun merk als premium brand te positioneren. Maar hoe vertaal je een nieuwe identiteit naar content die klanten inspireert en overtuigt? Samen met ons zette NOBA alles in de juiste spotlight, met een strategische aanpak die verder doet kijken.
Om NOBA’s nieuwe merkidentiteit te tonen, creëerden we een brandvideo die impact maakt. Geïnspireerd op hun key visual en baseline ‘Alle eyes on you’ lieten we objecten zonder ogen tóch kijken naar het model. Met beelden van de Hasseltse binnenstad als decor en een strakke productieplanning vertaalden we hun positionering naar een stijlvolle video die vanaf het eerste frame in het oog springt.
Naast de brandvideo shootten we verschillende snackable videoformats voor de social kanalen van NOBA. Van een speels paskamerconcept tot influencer video’s. Deze korte content doet NOBA’s doelgroep verder kijken dan de catwalk.
Extra interactie met de kijker? Dat speelden we klaar met een interactieve video op de website van NOBA. Kijkers maken hier zelf keuzes over de outfit. Elk antwoord leidt tot een nieuwe video, waardoor de collectie van NOBA op een speelse en persoonlijke manier wordt getoond. Dit format doet het doelpubliek letterlijk verder kijken.
Bij een premium merk hoort een herkenbare sound. Samen met een gespecialiseerde studio ontwikkelden we een sonic branding waardoor NOBA letterlijk gehoord wordt. Van korte jingles tot uitgebreide soundscapes. We creëerden elk detail op maat.
NOBA’s content leeft op de juiste kanalen. Niet alleen op hun website en social kanalen. Ook via addressable TV advertising. Met deze techniek zet je reclamecampagnes via je Proximus- of Telenet-decoder gericht in op basis van locatie, gezinssituatie en leeftijd. Zo combineren we de brede zichtbaarheid van televisie met de precisie van digitale targeting. Een doordachte strategie waarbij elke boodschap z’n doel bereikt.