NOBA

All eyes on de visuele rebranding van NOBA

Onze impact op NOBA’s cijfers

+ 101.000
views van brandvideo op YouTube
16
verschillende manieren waarop de interactieve video kan eindigen
+ 400.000
views op TikTok (terwijl het kanaal nog maar een half jaar bestaat)

Fashion retailer NOBA koos voor een rebranding om hun merk als premium brand te positioneren. Maar hoe vertaal je een nieuwe identiteit naar content die klanten inspireert en overtuigt? Samen met ons zette NOBA alles in de juiste spotlight, met een strategische aanpak die verder doet kijken. 

Blikvanger van een brandvideo

Om NOBA’s nieuwe merkidentiteit te tonen, creëerden we een brandvideo die impact maakt. Geïnspireerd op hun key visual en baseline ‘Alle eyes on you’ lieten we objecten zonder ogen tóch kijken naar het model. Met beelden van de Hasseltse binnenstad als decor en een strakke productieplanning vertaalden we hun positionering naar een stijlvolle video die vanaf het eerste frame in het oog springt.  

NOBA

Bekijk de brandvideo

Accepteer het gebruik van marketingcookies om deze video te bekijken.

Snackable social media content

Naast de brandvideo shootten we verschillende snackable videoformats voor de social kanalen van NOBA. Van een speels paskamerconcept tot influencer video’s. Deze korte content doet NOBA’s doelgroep verder kijken dan de catwalk.  

Accepteer het gebruik van marketingcookies om deze video te bekijken.

Accepteer het gebruik van marketingcookies om deze video te bekijken.

Interactieve video voor extra engagement

Extra interactie met de kijker? Dat speelden we klaar met een interactieve video op de website van NOBA. Kijkers maken hier zelf keuzes over de outfit. Elk antwoord leidt tot een nieuwe video, waardoor de collectie van NOBA op een speelse en persoonlijke manier wordt getoond. Dit format doet het doelpubliek letterlijk verder kijken.  

Sonic branding die spreekt

Bij een premium merk hoort een herkenbare sound. Samen met een gespecialiseerde studio ontwikkelden we een sonic branding waardoor NOBA letterlijk gehoord wordt. Van korte jingles tot uitgebreide soundscapes. We creëerden elk detail op maat.  

Slimme distributie met maximale impact

NOBA’s content leeft op de juiste kanalen. Niet alleen op hun website en social kanalen. Ook via addressable TV advertising. Met deze techniek zet je reclamecampagnes via je Proximus- of Telenet-decoder gericht in op basis van locatie, gezinssituatie en leeftijd. Zo combineren we de brede zichtbaarheid van televisie met de precisie van digitale targeting. Een doordachte strategie waarbij elke boodschap z’n doel bereikt.  

NOBA

Op zoek naar een straffe audiovisuele
productie of contentstrategie?

Stel je vraag en wij nemen binnen de 24 uur contact met je op.