
Group Ceyssens is een all-in-one partner voor residentiële, commerciële en industriële projecten in glas en aluminium. Aangezien ze nog geen duidelijke audiovisuele communicatie hadden, schakelden ze Limelight in. Marketingverantwoordelijk Ellen Gorissen vertelt hoe die samenwerking verliep en waarom ze in video geloven.
Tonen waar Group Ceyssens voor staat
“Negen jaar geleden ging ik aan de slag bij Group Ceyssens. Intussen evolueerde mijn job tot marketingverantwoordelijke. Een van de grootste uitdagingen in mijn rol? Marketing op de kaart te zetten in een sector waar dat niet vanzelfsprekend is. De bouwsector is namelijk sterk gericht op uitvoering en techniek. Communicatie en branding blijven vaak onderbelicht.”
“Toen ik hier begon, stond marketing nog in de kinderschoenen. Door de jaren heen zag Group Ceyssens meer en meer het belang hiervan in en zetten we al mooie stappen op dit vlak. De grootste uitdaging? Onze technische expertise en indrukwekkende realisaties op een aantrekkelijke, begrijpbare en inspirerende manier naar buiten brengen. Het is meer dan tonen wát we doen. Het is vertellen waar we voor staan: innovatie, vakmanschap en het realiseren van architecturale dromen in glas en aluminium. Dankzij videomarketing wordt ons verhaal zichtbaar voor medewerkers, klanten en partners.”
Doordachte, internationale brandvideo
“Ons bedrijf evolueert constant. En we krijgen steeds meer interesse uit de internationale markt. We zochten een partner die onze evolutie visueel kon vastleggen en zo ons verhaal op een sterke, authentieke manier overbrengt.”
“We merken dat veel mensen ons om een brandvideo vragen, maar die was er nog niet. Daarom schakelden we Limelight in. Voor een brandvideo die niet alleen toont wat we doen, maar ook wie we zijn.”
“Video speelt namelijk een cruciale rol in consumenten ondersteunen bij hun aankoopbeslissingen. Dankzij visueel aantrekkelijke beelden en verhalen onthouden klanten je merk makkelijker. Dit vergroot niet alleen de zichtbaarheid van je bedrijf, het versterkt ook de band met je doelgroep. We hebben duizenden mooie foto’s van onze projecten, maar mensen willen écht voelen en zien wat voor projecten dat zijn en wat ons verhaal is. En dan spreekt video veel meer aan.”
Vlotte samenwerking van start tot finish
“Waarom we voor Limelight kozen? Ze kwamen met een doordacht, mooi voorstel én leverden bij hun pitch al een video op. Zo kon ik meteen zien hoe ze te werk gingen. Hun frisse stijl en doordachte aanpak spraken me meteen aan. We planden een eerste gesprek in en al snel was duidelijk dat ze perfect aanvoelden waar we naartoe wilden. Zo ontstond een fijne samenwerking die onze visie tot leven bracht.”
“Het team van Limelight volgt kort op, communiceert transparant, heeft oog voor detail en pakt het volledige proces enorm professioneel aan. Een extra troef is dat ze over een goeie portie mensenkennis beschikken. Het was voor ons een hele uitdaging om ons eigen personeel voor de camera te zetten. Maar ook dit pakte Limelight uitstekend aan. Ze stelden hen op hun gemak en creëerden een ontspannen sfeer. Echte specialisten in hun vak.”
Ook een strategische partner nodig voor je videoprojecten? Neem gerust contact met ons op! Limelight is jouw partner in crime van strategie en productie tot distributie en rapportage.