Regionaal Landschap Kempen en Maasland vzw

Onze impact op RLKM

8.092
views voor spot in NMC Weert
8.300
views voor spot in Theetuin de Tungelroyse beek
7.400
views voor spot met Frans Verstraeten, diensthoofd Limburgs Landschap

Het belang van visuele storytelling in een sensibiliseringscampagne

Een biosfeergebied is een plek waar economie, educatie en ecologie samenkomen. Maar hoe maak je dat tastbaar voor omwonende burgers, organisaties en beleidsmakers? Voor vzw Regionaal Landschap Kempen en Maasland (RLKM) werkten we mee aan een sensibiliseringscampagne rond het UNESCO-erkende KempenBroek. De opdracht? Zes video’s creëren, elk met hun eigen thema. Geen droge explainer content. Wél visuele storytelling die de meerwaarde van dit gebied aantoont.

Op zoek naar een straffe audiovisuele
productie of contentstrategie?

Stel je vraag en wij nemen binnen de 24 uur contact met je op.

Contacteer ons