Marchetta

Addressable TV advertising: een succes voor Marchetta

Onze impact op Marchetta

23
dagen, de looptijd van de campagne
31.536
aantal individuen in de doelgroep 30- tot 45-jarigen in Limburg
163.805
target impressions over de volledige looptijd van de campagne

Familiebouwers Marchetta schakelden ons in om hun bedrijfsverhaal in beeld te brengen, een verhaal dat ze graag wilden tonen aan het grote publiek met een heuse TV-campagneZij het aan een doelgericht groot publiek, want als Limburgs familiebedrijf zijn mensen uit pakweg West-Vlaanderen voor hen minder aantrekkelijk. Enter addressable TV advertisingde aanvulling op klassieke tv-reclame die televisiereclame personaliseren mogelijk maakt. 

Addressable TV advertising?

Met addressable TV advertising kan je tv-reclame via je Proximus- of Telenet-decoder heel gericht targeten op basis van leeftijd, locatie, gezinssituatie, … Je combineert zo de kracht van televisie met de targetmogelijkheden van digitale media. En dat is exact wat Marchetta met onze video wilde bereiken.  

We maakten voor hen een tv-spot die we via addressable TV advertising heel gericht toonden aan hun doelgroep, en dat via de tv-kanalen van DPG Media.

Bekijk hier het resultaat: 

Accepteer het gebruik van marketingcookies om deze video te bekijken.

Op zoek naar een straffe audiovisuele
productie of contentstrategie?

Stel je vraag en wij nemen binnen de 24 uur contact met je op.

Contacteer ons