LIMBURG.NET
Jaarlijks terugkerende communicatie creatief verpakken.
Jaarlijks terugkerende communicatie creatief verpakken.
Limburg.net, de afvalcommunale die verantwoordelijk is voor het afvalbeheer van Limburg en Diest, wilde de aankondiging van hun afvalkalender op een vernieuwende manier aanpakken. Het agency Bridgeneers bedacht een campagne en wij vertaalden het in een sterke commercial. Het idee wat op tafel lag: verschillende mensen tonen die in spanning wachten op de komst van hun afvalkalender.
Met vier verschillende locaties op het programma en een strakke tijdlijn, was een efficiënte productie essentieel. We ontwikkelden een nauwgezet plan om de draaidag soepel te laten verlopen, waarbij we elke locatie en scène zorgvuldig planden om de nodige variatie en visuele impact te voorzien.
Door slim te plannen en te anticiperen op mogelijke uitdagingen, vertaalden we het volledige concept naar een dynamische video die zowel op social media als op televisie te bekijken was. Onze aanpak bracht de boodschap van de campagne helder en krachtig over.
Het eindresultaat: een campagnevideo die zowel op social media als op TV Limburg een sterke visuele impact maakte en de boodschap van Limburg.net op een effectieve manier overbracht.