Starline
Strategische contentaanpak die Starline in the spotlight zet
Strategische contentaanpak die Starline in the spotlight zet
Starline, de enige fabrikant van Monoblock-zwembaden in België, wilde zichzelf sterker in de markt zetten als high-end speler. Hun zwembaden stralen luxe en kwaliteit uit, maar hoe toon je dat aan een breed publiek? Wij keken verder dan de vraag om een bedrijfsfilm te maken en ontwikkelden een volledige contentstrategie in drie fases.
De strategische focus in de eerste laag van kennismaking met prospecten is brand awareness. Om Starline meteen in het oog te doen springen, creëerden we een stijlvolle brandvideo. Met onderwaterbeelden, sfeervolle nachtopnames en shots die de hoogwaardige afwerking van hun zwembaden tonen, positioneerden we Starline als luxemerk. Dit visuele visitekaartje laat een onvergetelijke eerste indruk na bij potentiële klanten.
Dieper in de contentfunnel kijken we in fase twee naar wat Starline écht uniek maakt. Met drie opvallende animatievideo’s laten we zien waarom hun zwembaden boven de rest uitsteken. Deze korte, krachtige content is perfect om potentiële klanten te overtuigen van de kwaliteit die achter elk zwembad schuilgaat.
Starline verkoopt niet rechtstreeks aan eindklanten. Daarom zijn hun dealers cruciaal. We ontwikkelden technische instructievideo’s in de vorm van animatie die dealers extra ondersteunen bij het installeren van zwembaden. Visuele content die hun werk een stuk eenvoudiger maakt.
De video’s en animaties leverden we in verschillende formaten en resoluties aan. Ideaal om in te zetten op Meta, LinkedIn en de website van Starline. Zo landt de boodschap precies daar waar ze het meest impact maakt.